مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 02:102020-08-07سياسي

آخرین وضعیت طرح های عمرانی دانشگاه تربیت مدرس


این دانشگاه از نظر طرح های عمرانی بسیار فعال بوده و تا اواخر سال گذشته توانسته است 3 مرکز مهم خوابگاهی، مرکز آموزش زبان فارسی و خوابگاه دانشجویان غیر ایرانی را ظرف مدت 6 ماه آماده و به مرحله تحویل برساند.

- رییس دانشگاه تربیت مدرس گفت: این دانشگاه از نظر طرح های عمرانی بسیار فعال بوده و تا اواخر سال گذشته توانسته است 3 مرکز مهم خوابگاهی، مرکز آموزش زبان فارسی و خوابگاه دانشجویان غیر ایرانی را ظرف مدت 6 ماه آماده و به مرحله تحویل برساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدتقی احمدی ضمن اعلام این مطلب، درباره فعالیت های عمرانی دانشگاه گفت: در سال 99 فعالیت هایمان شتاب بیشتری گرفت و برای اتمام دو پروژه بزرگ فاز دو علوم انسانی و دانشکده علوم زیستی با پشتیبانی سازمان برنامه به خوبی پیش رفتیم.

دکتر احمدی افزود: یک سرای سبز برای پشتیبانی از خوابگاه های دانشجویی که قبلا استیجاری بود را از فرم استیجاری به تملیکی تبدیل کردیم؛ همچنین پروژه سبزی داریم که سال گذشته شروع شده و امسال به مرحله اجرایی سازی وارد شده است.

وی افزود: پارک علم و فناوری دانشگاه حدود یازده هزار مترمربع بنای نیمه کاره ای را که سال ها در دانشکده کشاورزی به دلیل نبود منابع بلاتکلیف مانده بود، با هزینه های قابل اعمال برای پارک تقبل کرد تا بتوانیم یک مرکز رشد تا قبل از دهه فجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت طرح های عمرانی دانشگاه تربیت مدرس

آخرین وضعیت طرح های عمرانی دانشگاه تربیت مدرس