مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 20:502020-08-07ورزشي

سیتی 2-1 رئال؛ واران، ستاره پنهان تیم پپ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شاگردان پپ گواردیولا که در دیدار رفت موفق شده بودند در سانتیاگو برنابئو به پیروزی 2-1 برسند، امشب هم ب لطف اشتباهات رافائل واران، - منچسترسیتی با پیروزی 2-1 مقابل رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی، به مرحله بعد رقابت های چمپیونزلیگ صعود کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، شاگردان پپ گواردیولا که در دیدار رفت موفق شده بودند در سانتیاگو برنابئو به پیروزی 2-1 برسند، امشب هم ب لطف اشتباهات رافائل واران، با همین نتیجه از سد رئال عبور کردند و به جمع هشت تیم پایانی رقابت ها راه یافتند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد تا اینکه در دقیقه 9، روی اشتباهات واران، منچسترسیتی به گل اول بازی رسید.

مدافع فرانسوی رئال در سمت راست محوطه جریمه تیمش صاحب توپ شده بود که تحت فشار گابریل ژسوس، توپ را از دست داد و پاس این مهاجم برزیلی را رحیم استرلینگ با یک بغل پای مطمئن، تبدیل به گل کرد.

بعد از این گل، باز هم این بازیکنان سیتی بودند که ابتکار عمل را در دست داشتند و چیزی نمانده بود که استرلینگ در دقیقه 16، اختلاف را به دو گل افزایش بدهد؛ ولی ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیتی 2-1 رئال؛ واران، ستاره پنهان تیم پپ

سیتی 2-1 رئال؛ واران، ستاره پنهان تیم پپ