مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 20:402020-08-07بين الملل

اصابت ترکش ممنوعیت وی چت به آیفون


دستور رییس جمهور آمریکا برای ممنوعیت داد و ستد با اپلیکیشن پیام رسان چینی وی چت ممکن است به فروش آیفون در چین که یکی از مهمترین بازارهای اپل است، - دستور رییس جمهور آمریکا برای ممنوعیت داد و ستد با اپلیکیشن پیام رسان چینی وی چت ممکن است به فروش آیفون در چین که یکی از مهمترین بازارهای اپل است، لطمه بزند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این دستور که روز جمعه توسط دونالد ترامپ امضا شد و از 45 روز دیگر به اجرا گذاشته می شود، توزیع وی چت از سوی اپل از طریق فروشگاه اپ استور را ممنوع خواهد کرد.

وی چت نقش محوری در زندگی دیجیتالی شهروندان چینی دارد و بیش از یک میلیارد نفر جمعیت چین از این برنامه برای خرید، پرداخت پول، ارسال ایمیل، وب گردی و تمامی اشکال ارتباطات تجاری و شخصی استفاده می کنند.

بسیاری از چینیها از شماره تلفن یا ایمیل استفاده نمی کنند.

کسانی که به چین سفر می کنند، ناچارند برنامه وی چت را دانلود کنند در غیر این صورت ممکن است نتوانند پول خریدهای کوچک را پرداخت کنند.

بدون دسترسی به وی چت، احتمالا مصرف کنندگان از خرید آیفون در چین و سایر بخشهای آسیا خودداری می کنند.

در یک گروه آنلاین از سرمایه گذاران سهام پرسیده شد اگر اپل وی چت را از فروشگاه خود حذف کند، آیفون را کنار خواهند گذاشت یا این برنامه را و اکثر آنها به کنار گذاشتن آیفون رای دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصابت ترکش ممنوعیت وی چت به آیفون

اصابت ترکش ممنوعیت وی چت به آیفون