مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 17:202020-08-07ورزشي

پرسپولیس درشب جشن قهرمانی به گزینه سقوط باخت


پرسپولیس که از هفته یازدهم به بعد و پس از شکست مقابل نفت مسجدسلیمان دیگر متحمل شکستی در لیگ برتر نوزدهم نشده بود، در این دیدار پس از 16 هفته طعم باخت را در بازی خانگی چشید تا جشن چهارمین قهرمانی پیاپی اش را با چهره های دمق و خسته برگزار کند.

- پرسپولیس جشن قهرمانی اش در لیگ برتر نوزدهم را با شکست مقابل گزینه سقوط به لیگ دسته اول آن هم در ورزشگاه آزادی، برگزار کرد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، هفته بیست‌و‌هشتم لیگ برتر با پیروزی مهم و حیاتی تیم ذوب‌آهن اصفهان مقابل پرسپولیس قهرمان زودرس لیگ پیگیری شد تا سرخپوشان در مسابقه ای که توپ و میدان را در اغلب دقایق در اختیار داشتند، برنامه و توان گلزنی نداشته باشند.

پرسپولیس از ساعت 20:30 امشب (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم پایین جدولی ذوب آهن رفت که این دیدار با برتری یک بر صفر ذوب‌آهن خاتمه یافت.

تک گل این دیدار را وحید محمدزاده در دقیقه 25 روی اشتباه خروج رادوشویچ به ثمر رساند.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، شجاع خلیل‌زاده، بشار رسن (43 - امید عالیشاه)، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا (53 - سعید حسین‌پور)، مهدی عبدی (72 - گریستین اوساگونا)، مهدی شیری (72 - سیدجلال حسینی)، وحید امیری، علی علیپور و سیامک نعمتی (59 - مهدی ترابی).


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیس درشب جشن قهرمانی به گزینه سقوط باخت

پرسپولیس درشب جشن قهرمانی به گزینه سقوط باخت