مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 12:352020-08-07بين الملل

ماکو فرصت مناسبی برای پیوند اقتصادی با کشورهای دیگر است


حتما از پتانسیل و ظرفیت های شهرستان ماکو به نفع دو ملت ایران و آذربایجان استفاده خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدعباس موسوی بعد از ظهر جمعه در نشست با مسئولان شهرستان ماکو با اشاره به ظرفیت های اقتصادی این ششهرستان در تقویت ارتباط ایران با سایر کشورهای همسایه اظهار کرد: ماکو برای تکمیل ظرفیت های کشور و پیوند دادن اقتصاد ملی به اقتصاد کشورهای هم جوار، ایجاد شده اند که حتماً از این پتانسیلی که در این منطقه است به نفع دو ملت ایران و آذربایجان استفاده خواهیم کرد.

وی ظرفیت های اقتصادی ماکو را فرصتی استثنایی برای پیوند اقتصادی با کشورهای دیگر دانست و گفت: ایران و جمهوری آذربایجان از اشتراکات خوبی برخوردار هستند که توجه به این اشتراکات به گسترش و تقویت روابط منجر می شود.

عباسی فرماندار ماکو هم با تقدیر از حضور سفیر جدید کشورمان در آذربایجان برای حضور در منطقه و آشنایی با طرفیتهای آن گفت: حضور شما در این منطقه علاوه بر تحکیم همسایگی ایران و آذربایجان باعث هم پیوندی بین دو کشور شده و تجارت خارجی بین دو کشور را افزایش خواهد داد.

بازدید از پایانه مرزی و گمرک پلدشت و آشنایی با فعالیتها و ظرفیتهای صادرات، واردات و ترانزیت این پایانه و گمرک، بین ایران و جمهوری خود مختار نخجوان از دیگر برنامه های سخنگوی وزارت امور خارجه و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماکو فرصت مناسبی برای پیوند اقتصادی با کشورهای دیگر است

ماکو فرصت مناسبی برای پیوند اقتصادی با کشورهای دیگر است