مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 11:402020-08-07سياسي

حق گویی و مطالبه گری خبرنگاران «مجاهدت فرهنگی» است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، حق گویی و مطالبه گری خبرنگاران را یک مجاهدت فرهنگی خواند.

- به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری با صدور پیامی به مناسبت 17 مرداد، روز خبرنگار اعلام کرد: سلام و درود خدا بر تمامی وقایع نگارانی که حرمت جامعه و آگاهی را پاس می دارند و قلم خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی گیرند.

در این پیام آمده است: سلام و درود خدا بر تمامی خبرنگاران شهید که قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی و مقابله با زرمندان و زورمندان قرار دادند و در این راه پرافتخار از قدرت های سلطه ‏گر جهانی بریده و به لقاء محبوب رسیدند.

رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است، چنانچه پیامبر خدا صلی الله علیه و آله در حدیثی فرموده است: حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس .

از همین روست که می توانیم حق گویی و مطالبه گری حق توسط خبرنگاران عزیز را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم و قدردان آن باشیم.

17مردادماه روز خبرنگار یاد روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را به حضور خبرنگاران عزیز استان و کشور تبریک عرض نموده و ضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه، جد و جهد شما عزیزان را در برافروختن چراغ اطلاع رسانی مستقل و مسئولانه ارج می نهم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق گویی و مطالبه گری خبرنگاران «مجاهدت فرهنگی» است

حق گویی و مطالبه گری خبرنگاران «مجاهدت فرهنگی» است