مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 11:252020-08-07بين الملل

عراق 20 تانکر حامل گازوییل برای کمک به لبنان فرستاد


دولت عراق از ارسال 20 تانکر حامل گازوییل به لبنان در راستای کمک به دولت و ملت این کشور برای عبور از بحران ناشی از وقوع انفجار در بندر بیروت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کمیته گذرگاه های مرزی عراق روز جمعه اعلام کرد که به دستور  نخست وزیر این کشور و در راستای حمایت از لبنان در شرایط بحرانی آن، 20 تانکر حامل گازوییل به لبنان فرستاده شده است.

نهاد اطلاع رسانی کمیته های مرزی عراق در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای عمل به دستورات مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق و با نظارت مستقیم عمر عدنان الوائلی ، رییس کمیته گذرگاه های مرزی، اقدامات اداری به منظور خروج کمک های ارسالی دولت عراق به ملت برادر لبنان  در گذرگاه مرزی القائم (البوکمال) انجام گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری بغداد الیوم، این نهاد تاکید کرد که عراق با کشور برادر لبنان برای عبور از شرایط دشوار پس از وقوع انفجار اخیر در بندر بیروت که تلفات سنگینی به بار آورد با دولت و ملت لبنان اعلام همبستگی می کند.

در این بیانیه آمده است: کمک های عراق شامل ارسال20 تانکر گازوییل است که با نظارت رییس گذرگاه مرزی، رییس مرکز گمرک و تدابیر مربوط به عبور آن از گذرگاه  البوکمال در مرز عراق با سوریه انجام شد تا به مقصد نهایی خود که کشور برادر لبنان است، برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق 20 تانکر حامل گازوییل برای کمک به لبنان فرستاد

عراق 20 تانکر حامل گازوییل برای کمک به لبنان فرستاد