مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 11:202020-08-07بين الملل

نوری المالکی بر ضرورت ارتقای سطح آمادگی نظامی نیروهای مسلح عراق تاکید کرد


نخست وزیر اسبق عراق در چارچوب تلاش ها برای رفع نیاز کشورش به نظامیان خارجی در دیدار با وزیر دفاع عراق بر ضرورت ارتقای سطح توان و آمادگی نظامی عراق تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نوری المالکی رییس ائتلاف دوله القانون عراق امروز در دفتر خود میزبان جمعه عناد وزیر دفاع عراق بود.

بر اساس گزارش پایگاه خبری بغداد الیوم، در این دیدار دو طرف به بررسی تحولات مربوط به اوضاع امنیتی و عملیاتی نظامی پرداختند که اخیرا ارتش و الحشد الشعبی عراق در چارچوب دومین عملیات ابطال العراق برای پیگیرد بقایای داعش  انجام دادند.

المالکی بر ضرورت فراهم شدن همه ملزومات ارتقای سطح توان نیروهای مسلح عراق به منظور انجام بهینه ماموریت ها و وظایف خود  تاکید کرد و نقش تشکیلات مختلف ارتش در مبارزه با دشمنان عراق را ستود.

از سوی دیگر وزیر دفاع عراق هم تلاش های نوری المالکی در ارتقای توانمندی ارتش عراق در دوران نخست وزیری او را ارج نهاد و برنامه های این وزارتخانه برای بالا بردن هر چه بیش تر سطح آمادگی نیروهای مسلح این کشور را برشمرد.

سیاستمداران عراقی در مقطع اخیر بر ضرورت اجرای هر چه سریع تر مصوبه اخراج نظامیان خارجی از پارلمان و ارتقای سطح قدرت نیروهای مسلح این کشور به منظور رفع نیاز از حضور اشغالگران خارجی و به خصوص آمریکایی در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوری المالکی بر ضرورت ارتقای سطح آمادگی نظامی نیروهای مسلح عراق تاکید کرد

نوری المالکی بر ضرورت ارتقای سطح آمادگی نظامی نیروهای مسلح عراق تاکید کرد