مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 10:552020-08-07سياسي

خبرنگاران شناسنامه دار یزد متعهد و به همان اندازه بدون حامی هستند


مدیر کل صدا و سیمای یزد خبرنگاران را بسترسازان نظارت عمومی در جامعه خواند و با دسته بندی خبرنگاران به دو گروه خبرنگاران حرفه ای و شبه خبرنگاران، - ایسنا/یزد مدیر کل صدا و سیمای یزد خبرنگاران را بسترسازان نظارت عمومی در جامعه خواند و با دسته بندی خبرنگاران به دو گروه خبرنگاران حرفه ای و شبه خبرنگاران، شبه خبرنگاران را محصول درخت فضای مجازی و گسترش کمی رسانه ها دانست.

احمد پهلوانیان به مناسبت روز خبرنگار در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن اشاره به کارکرد رسانه ها به عنوان بسترسازان نظارت عمومی، اظهار کرد: خبرنگاران موظف به بازنمایی اخبار با وجوه مثبت، رو به رشد و بالنده و همچنین اخبار منفی و گرفتار نقصان به منظور تحقق نظارت عمومی در کنار فعالیت نظارتی سایر نهادهای جامعه هستند.

وی عملکرد خبرنگاران را همانند یک اتوبان دوطرفه ترسیم کرد و گفت: خبرنگاران باید از بطن مردم و براساس مطالبات و نیازهای جامعه حرکت کرده و به منشا خدمات ختم شوند لذا در این مسیر، اطلاع رسانی جهت بسترسازی نظارت عمومی جز با نگاهی متعهدانه نسبت به مطالبات و نیازهای مردم مسیر نخواهد شد.

وی خبرنگاران را به دو گروه خبرنگاران حرفه ای و شبه خبرنگاران دسته بندی کرد و گفت: افرادی مسلط، حرفه ای، واقف به آداب و اخلاق خبرنگاری و دارای دانش و تخصص این حوزه هستند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران شناسنامه دار یزد متعهد و به همان اندازه بدون حامی هستند

خبرنگاران شناسنامه دار یزد متعهد و به همان اندازه بدون حامی هستند