مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 10:352020-08-07سياسي

حل مشکلات صنفی خبرنگاران در دستور کار خانه مطبوعات هفتم


در تلاش هستیم که هر چه زودتر موضوعات صنفی خبرنگاران از نبود بیمه و مزایا تا نبود امنیت شغلی در این حوزه مرتفع شود.

- سامی شهبازی رییس خانه مطبوعات ایلام، ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، ضمن تبریک روز خبرنگار به تمام خبرنگاران و رسانه ها، گفت: امروز رسانه ها از جایگاه و نقش بسیار مهمی در مسائل مختلف جامعه برخوردار هستند و باید گفت زندگی مردم بدون رسانه ها در این دنیا مفهومی ندارد و ما به عنوان یک خادم در مطبوعات در تلاش هستیم که هر چه زودتر موضوعات صنفی خبرنگاران از نبود بیمه و مزایا تا نبود امنیت شغلی در این حوزه مرتفع شود.

  وی افزود: مشکلات صنفی و شغلی خبرنگاران و صاحبان رسانه استان متنوع و عدیده است و برای رفع آن ها هییت مدیره خانه مطبوعات استان عزم جدی دارد.

رییس خانه مطبوعات ایلام، گفت: خبرنگاران به عنوان سنگرسازان بی سنگر سایر بخش های جامعه هستند که در بحث دچار شدند؛ هیچ وقت از مشکلات خود چیزی نگفتند چون تمام هدف و رسالت آن ها پوشش و مطرح کردن دردهای مردم است.

وی تصریح کرد: بدون رسانه ها ارتباط بین مردم و مسوولین ممکن نمی شود؛ از تمام کسانی که در این چند روز به هر نحوی از رسانه ها تجلیل و قدردانی کرده اند نهایت تشکر را دارم ولی ارزش ذاتی خبرنگار باید مورد توجه باشد و این موضوع نباید از دید مسوول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات صنفی خبرنگاران در دستور کار خانه مطبوعات هفتم

حل مشکلات صنفی خبرنگاران در دستور کار خانه مطبوعات هفتم