مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 10:302020-08-07سياسي

تمجید امام جمعه بناب از اقدامات سربازان گمنام امام عصر(عج)


امام جمعه بناب از اقدامات سربازان گمنام امام عصر(عج) در خصوص دستگیری سرکرده کروهک تروریستی تندر تمجید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین دشمن شکن جمعه شهرستان بناب با تقدیر از اقدامات اخیر سربازان گمنام امام عصر(عج) در دستگیری سرکرده کروهک تروریستی اظهار کرد: به این می گویند قهرمان، قهرمانی این نیست که سردار دل ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی را آن گونه به شهادت می رسانند و این ناشی از عجزو ناتوانی دشمن است.

خطیب جمعه تبریز با تمجید از اقدامات سربازان گمنام امام عصر(عج) در خصوص دستگیری جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر گفت: نازم بر سربازان گمنام امام زمان(عج) که عبدالمالک ریگی را از آسمان به زمین می کشند، روح الله زم را شکار می کنند و این بار نیز سرکرده گروهک تروریستی را به طرز ماهرانه ای از قلب آمریکا کشانده و در اختیار می گیرند.

وی سپس با تبریک عید بزرگ غدیرخم با اشاره به وقایع سرنوشت ساز غدیرخم اذعان کرد: اگر مردم حقیقت غدیرخم را می شناختند روزانه چندین بار ملائکه آن ها را زیارت و تفقد می کردند.

خطیب جمعه شهرستان بناب افزود: امروز تمام بدبختی های بشریت از ناحیه انکار ولایت و غدیرخم است؛ از این رو تمام فجایعی که در وجب به وجب دنیا مشاهده می شود از کوتاهی مسلمانان بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمجید امام جمعه بناب از اقدامات سربازان گمنام امام عصر(عج)

تمجید امام جمعه بناب از اقدامات سربازان گمنام امام عصر(عج)