مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 06:552020-08-07سياسي

جهاد دانشگاهی همواره در مسیر تقویت علم و دانش گام برداشته است


مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان با اشاره به برخورداری جهاد دانشگاهی از نیروهای جوان و در عین حال متخصص و دارای تفکر جهادی، - ایسنا/گلستان مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان با اشاره به برخورداری جهاد دانشگاهی از نیروهای جوان و در عین حال متخصص و دارای تفکر جهادی، گفت: جهاد دانشگاهی همواره در مسیر تقویت علم و دانش در کشور گام برداشته است.

الهه غیناقی در گفت وگو با ایسنا به مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس جهاد دانشگاهی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی و فرهیخته، به فرمان حضرت امام خمینی (ره) رهبر و معمار کبیر انقلاب بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شکل گرفت.

در این نهاد اقدامات مؤثری در جهت پیشبرد اهداف انقلاب و رشد و توسعه و پیشرفت کشور انجام شده که بسیار مفید و مؤثر و قابل توجه است.

وی خاطرنشان کرد: راز بالندگی و ماندگاری و اهمیت این نهاد انقلابی، علاوه بر حضور متخصصین متعهد و مسئول، این بوده که همواره در مسیر تقویت علم و دانش در کشور گام برداشته و البته رویکردی کاملاً اعتدالی داشته است.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان افزود: همچنین تلاش برای برون رفت از سیستم سنتی و توجه به نیازهای روز جامعه از جمله ویژگی های برجسته جهاد دانشگاهی است و فعالیت های آن منطب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی همواره در مسیر تقویت علم و دانش گام برداشته است

جهاد دانشگاهی همواره در مسیر تقویت علم و دانش گام برداشته است