مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 03:552020-08-07سياسي

اعتبار پروژه های استخر دانش آموزی در بروجرد روی کاغذ مانده است


نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: اختصاص اعتبار به دو پروژه استخر دانش آموزی بروجرد و اشترینان تنها روی کاغذ مانده و تخصیص نیافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، فاطمه مقصودی امشب در جلسه بررسی مشکلات فضاهای آموزشی این شهرستان اظهار کرد: نقش آموزش و پرورش در تعالی و تکامل جامعه بر کسی پوشیده نیست.

وی با انتقاد از انبوه مشکلات و کاستی های فضاهای آموزشی در بروجرد عنوان کرد: اردوگاه فرهنگی-تربیتی شهدای فیال بسیار فرسوده و غیرایمن بوده و فضای مناسبی برای برگزاری اردوهای دانش آموزی وجود ندارد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در خانه ملت خاطرنشان کرد: از سویی اعتبارات دو پروژه استخر دانش آموزی بروجرد و اشترینان تنها روی کاغذ مانده و تخصیصی به همراه نداشته است.

مقصودی با ابراز تأسف از ترک تحصیل دانش آموزان روستایی تاکید کرد: باید با احداث شرایطی فراهم شود که هیچ دانش آموزی از تحصیل باز نماند.

وی تاکید کرد: احداث خانه معلم یکی از مطالبات فرهنگیان شهرستان بروجرد است و انتظار می رود زمینه تحقق این مهم فراهم شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در شرایطی که زیرساخت های رشد و توسعه در آموزش و پرورش تعریف نشده است، چطور می توان به دنبال پیشرفت دانش آموزان و ارتقاء تحصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار پروژه های استخر دانش آموزی در بروجرد روی کاغذ مانده است

اعتبار پروژه های استخر دانش آموزی در بروجرد روی کاغذ مانده است