مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 03:452020-08-07پزشكي

جزییات طرح فارغ التحصیلی دستیاران بدون شرکت در آزمون گواهینامه


معاونت آموزشی وزارت بهداشت شرایط معافیت از آزمون و فارغ التحصیلی دستیاران بدون شرکت در آزمون گواهینامه و دانشنامه تخصصی پزشکی را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، معاونت آموزشی وزارت بهداشت اعلام کرد: کلیه دستیارانی که توسط دانشگاه و گروه آموزشی مربوطه واجد شرایط فارغ التحصیلی و شرکت در آزمون گواهینامه سال جاری شناخته شوند، با لحاظ کردن شرایطی، از شرکت در آزمون گواهینامه شهریورماه سال جاری معاف خواهند بود.

در پی درخواست دانشجویان و دستیاران واجد شرایط آزمون گواهینامه و دانشنامه تخصصی سال 99 درباره شرکت در طرح بدون آزمون، کلیه دستیارانی که دوره آموزشی آنها تا تاریخ 30 آبان 1399 خاتمه پیدا کند و یا در آزمون تیرماه 98 و آزمون ارتقای سال ماقبل آخر شرکت کرده و حدنصاب نمره گواهینامه آزمون را کسب کرده اند.

، همچنین در سامانه معاونت درمان جهت شروع به طرح ثبت نام کرده و در موعد مقرر ظرف یک هفته از تاریخ ابلاغ، خدمات خود را شروع کرده و تا پایان دوره آموزش مصوب استمرار داشته باشد، از شرکت در آزمون گواهینامه شهریور 99 معاف هستند.

در خصوص دستیاران مشمول نظام وظیفه، با هماهنگی معاونت درمان مشمولین خدمت سربازی مشروط به اینکه از اول شهریورماه تا زمان اعزام به خدمت سربازی در محل های مورد نیاز معاونت درمان خدمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات طرح فارغ التحصیلی دستیاران بدون شرکت در آزمون گواهینامه

جزییات طرح فارغ التحصیلی دستیاران بدون شرکت در آزمون گواهینامه