مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 03:352020-08-07پزشكي

پلمب 8 واحد متخلف بهداشتی در شاهین شهر


کارشناس مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر و میمه، از پلمب 8 واحد متخلف، رسیدگی به 49 مورد شکایات مردمی، پلمب یک واحد تولید ماسک غیر بهداشتی غیرمجاز و معرفی 32 واحد متخلف به اداره تعزیرات حکومتی در شهرستان، - خبر داد.

بهزاد شمس در گفت و گو با ایسنا، وظیفه بهداشت محیط را پیشگیری از ابتلا به بیماری ها و جلوگیری از تسریع و تشدید آن ها دانست و اظهار کرد: مسئولیت گام سوم مقابله و مبارزه با کرونا، بر عهده بهداشت محیط در راستای برخورد با متخلفان، اخلالگران سلامت عمومی و نظارت دقیق بر رعایت پروتکل ها در صنوف، اماکن و معابر است.

وی با اشاره به پلمب 8 واحد متخلف در بازه زمانی اول تا 15 مرداد در شهرستان، افزود: در این بازه زمانی 609 بازید از مراکز تهیه و توزیع و 102 بازدید از اماکن عمومی توسط کارشناسان شبکه بهداشت انجام شده که از این تعداد 32 واحد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند، همچنین در این راستا 8 واحد اعم از 2 فروشگاه مواد پروتیینی، 2 چایخانه، یک فروشگاه طبخ آش و حلیم، 2 نانوایی و یک فست فود به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و نقص در اصول اولیه و ایمنی بهداشتی پلمب شده اند.

شمس، با بیان اینکه در بازه 15 روزه ابتدای مرداد 49 مورد شکایات مردمی از طریق سامانه 190 به بهداشت محیط شهرستان ارجاع داده شده، تصریح کرد: در راستای رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 8 واحد متخلف بهداشتی در شاهین شهر

پلمب 8 واحد متخلف بهداشتی در شاهین شهر