مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 03:302020-08-07پزشكي

برگزاری آزمون فلوشیپ پزشکی بازساختی دردندانپزشکی، برای اولین بار در ایران


مسئول فلوشیپ در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام کرد: برای اولین بار در کشورآزمون فلوشیپ پزشکی بازساختی در دندانپزشکی با همکاری دانشکده فناوریهای نوین پزشکی و دانشکده دندانپزشکی در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران برگزار شد.

- مسئول فلوشیپ در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام کرد: برای اولین بار در کشورآزمون فلوشیپ پزشکی بازساختی در دندانپزشکی با همکاری دانشکده فناوریهای نوین پزشکی و دانشکده دندانپزشکی در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد بیات مسئول فلوشیپ در دانشکده دندانپزشکی، ضمن اشاره به این که این آزمون برای اولین بار در ایران برگزار می شود، گفت: این دوره به طور مشترک با دانشکده فناوری های نوین پزشکی و دانشکده دندانپزشکی طراحی شده و مورد تایید EDC دانشگاه و دبیرخانه شورای آموزشی دندانپزشکی تخصصی قرار گرفت و مجوز برگزاری اولین دوره به دانشکده دندانپزشکی داده شد.

سرپرست مرکز تحقیقات جراحی فک و صورت با بیان اینکه رشته پزشکی بازساختی در دندانپزشکی در دنیا در حال گسترش است و همچنین در رشته دندانپزشکی میتواند برای بیماران مفید و تاثیر گزار باشد، تاکید کرد امیدوارم فارغ التحصیلان این رشته در آینده بتوانند هم در گسترش مرز های دانش و هم ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون فلوشیپ پزشکی بازساختی دردندانپزشکی، برای اولین بار در ایران

برگزاری آزمون فلوشیپ پزشکی بازساختی دردندانپزشکی، برای اولین بار در ایران