مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 02:552020-08-06سياسي

نقش آفرینی خبرنگاران در توسعه فرهنگ دینی بی بدیل است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار نقش آفرینی خبرنگاران در توسعه فرهنگ دینی را بی بدیل توصیف کرد و خواستار رسیدگی به مشکل خبرنگاران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی شکری صبح جمعه در پیامی ضمن تبریک به مناسبت هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار، افزود: خبرنگاران رسالت های سنگینی در جامعه دارند که یکی از آنها ترویج و توسعه فرهنگ دینی است که خوشبختانه خبرنگاران آگاه استان سمنان در این راستا توانسته اند اقدامات شایان ذکری را انجام دهند.

شکری در ادامه به نقش آفرینی خبرنگاران در جامعه اشاره می کند و می نویسد: تلاش بی وقفه خبرنگاران و رسانه ها در زمان شیوع کرونا و در زمینه آگاه سازی مردم، اطلاع رسانی درباره بیماری، مکان های نگهداری بیماری، مراجعه مردم، علائم کرونا، راه های پیشگیری از آن، اقدامات قرارگاه های مقابله با کرونا و مواسات و کمک های همدلانه و مومنانه، همراهی با مسئولان در زمینه اطلاع رسانی اقدامات و امید بخشی به جامعه و… در زمره مسائلی بود که اهمیت کار خبرنگاران را یک بار دیگر گوشزد کرد.

رسیدگی به مشکلات خبرنگاران نیازمند گام های اساسی تر مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: 17 مرداد روزی است که یک بار دیگر رسالت راستین خبرنگاران یعنی قرار گرفتن به مثابه پل ارتباطی بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی خبرنگاران در توسعه فرهنگ دینی بی بدیل است

نقش آفرینی خبرنگاران در توسعه فرهنگ دینی بی بدیل است