مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 02:502020-08-06سياسي

شایسته سالاری، پیام غدیر


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان این که پیام غدیرخم، شایسته سالاری است بر انتخاب افراد شایسته در رأس مدیریت ها تاکید کرد و از مسئولان خواست خود را به ارزش های غدیری نزدیک کنند.

- ایسنا/خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان این که پیام غدیرخم، شایسته سالاری است بر انتخاب افراد شایسته در رأس مدیریت ها تاکید کرد و از مسئولان خواست خود را به ارزش های غدیری نزدیک کنند.

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، در نشست روحانیان شیروان، از غدیرخم به عنوان نگین همه ارزش ها و محور همه زیبایی ها یاد کرد، گفت: هر چه ارادت به حضرت علی(ع) و فرزندان ایشان داریم باید در عیدغدیر نشان دهیم و به نوعی ولایتمداری خود را به منصه ظهور برسانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، یعقوبی، ولایت را کلید همه خوبی ها دانست و به تعبیر واژه غدیر پرداخت و افزود: غدیر یعنی حضرت علی(ع) را باور کنیم و یاور او باشیم و در واقع علی باوری و علی یاوری در عید غدیر باید شعار همه انسان ها باشد.

وی ادامه داد: امروز باید در همان راستا علی زمان مان را باور کنیم و یاور ایشان در صحنه های مختلف باشیم.

امام جمعه بجنورد، پیام غدیرخم را شایسته سالاری دانست، تصریح کرد: این بدان معناست که باید ببینید کسی را که به مقامی منصوب می کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایسته سالاری، پیام غدیر

شایسته سالاری، پیام غدیر