مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 02:402020-08-06بين الملل

شکاف بی سابقه در کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی


تنش و شکاف در کابینه رژیم صهیونیستی به جایی رسیده است که برای نخستین بار در تاریخ نامشروع این رژیم، هیچ برنامه ای از دستور کار کابینه ائتلافی دولت تل آویو منتشر نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از ایرنا، شبکه تلویزیونی آی 24 نیوز رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب گفت: برای نخستین بار از زمان دولت اسراییل، به خاطر اختلافات شدید میان حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو و حزب آبی و سفید به ریاست بنی گانتس هیچ برنامه‌ای از دستور کاری کابینه منتشر نشده است.

به دلیل همین اختلافات در لایحه بودجه و نبود توافق دو طرف، مشخص نیست که آیا روز شنبه دستور جلسه‌ای صادر خواهد شد یا خیر، هرچند هنوز جلسه هفتگی کابینه که روز یکشنبه برگزار می‌شود، به قوت خود باقی است.

حزب آبی و سفید در هفته‌های گذشته خواستار موافقت با آیین نامه فعالیت دولت شده است که در موقع‌ تشکیل دولت ائتلافی دو طرف (لیکود و حزب آبی و سفید) موافقت خود را با آن اعلام کرده بودند، توافقی که به موجب آن طرح هرگونه مسأله‌ای با دولت تنها با رضایت دو طرف صورت خواهد گرفت.

این درحالی است که حزب نتانیاهو اینک هیچ عجله‌ای برای موافقت با این آیین نامه داخلی ندارد و با این حساب، طرح هرگونه مسأله‌ای نیاز به رضایت دو حزب اکثریت کابینه ائتلافی نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکاف بی سابقه در کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی

شکاف بی سابقه در کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی