مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 01:102020-08-06بين الملل

2500 کانال چینی از یوتیوب اخراج شدند


گوگل بیش از 2500 کانال یوتیوب مربوط به چین را در راستای تلاش برای پاکسازی اطلاعات نادرست در این پلتفرم اشتراک گذاری ویدیو حذف کرد.

- گوگل بیش از 2500 کانال یوتیوب مربوط به چین را در راستای تلاش برای پاکسازی اطلاعات نادرست در این پلتفرم اشتراک گذاری ویدیو حذف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آلفابت که شرکت مادر گوگل است، اعلام کرد این کانالها در فاصله آوریل تا ژوئن در راستای تحقیقات ما در خصوص فعالیتهای تاثیرگذار هماهنگ مربوط به چین حذف شدند.

کانالهای مذکور معمولا حاوی اطلاعات اسپم و غیرسیاسی بودند اما شمار اندکی از آنها سیاسی بودند.

گوگل در این خبر که در بولتن سه ماهه خود از فعالیتهای مقابله با اطلاعات نادرست منتشر کرده بود، از کانالهای به خصوصی نام نبرد و جزییات چندانی منتشر کرد و فقط اعلام کرد این ویدیوها مشابه فعالیتهایی بودند که در توییتر و همچنین توسط شرکت تحلیل شبکه اجتماعی گرافیکا شناسایی شده بودند.

از زمان انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا و موضوع مداخله روسیه در این انتخابات، اطلاعاتی که توسط عوامل خارجی منتشر می شوند مایه نگرانی سیاستمداران و تکنولوژیستهای آمریکایی شده است.

دولت ترامپ هم روز چهارشنبه اعلام کرد تلاشها برای پاکسازی اپلیکیشنهای چینی غیرقابل اعتماد از شبکه های دیجیتالی آمریکا را افزایش می دهد و برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500 کانال چینی از یوتیوب اخراج شدند

2500 کانال چینی از یوتیوب اخراج شدند