مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 23:552020-08-06اقتصادي

بهره برداری مسکن خبرنگاران و هنرمندان سنندج در شهریور ماه سال جاری


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: مسکن مهر خبرنگاران و هنرمندان بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که با تکمیل محوطه سازی آن در شهریورماه امسال تحویل داده می شود.

- ایسنا/کردستان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: مسکن مهر خبرنگاران و هنرمندان بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که با تکمیل محوطه سازی آن در شهریورماه امسال تحویل داده می شود.

شهرام ملکی امروز(16مرداد) در جریان بازدید از پروژه در حال ساخت مسکن مهر خبرنگاران و هنرمندان سنندج، اظهار کرد: مسکن هنرمندان و خبرنگاران داری چهار بلوک و 108واحد است که با کمک استانداری و سازمان ملی مسکن برای تکمیل آن یک میلیارد تومان تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران از اقشار کم درآمد و کم توقع جامعه هستند، افزود: در این راستا با بازدید های به عمل آمده شرایط را فراهم کرده ایم که در شهریورماه امسال این پروژه به بهره برداری برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان با اشاره به اینکه ساخت مسکن مهر خبرنگاران و هنرمندان بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، ذکر کرد: واحدهای مسکونی مجموعه می توانند از طریق فروش اقساطی بانک مسکن شرایط بهره برداری و تکمیل پروژه را در ماه آینده مقرر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری مسکن خبرنگاران و هنرمندان سنندج در شهریور ماه سال جاری

بهره برداری مسکن خبرنگاران و هنرمندان سنندج در شهریور ماه سال جاری