مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 23:452020-08-06اجتماعي

اشترینان؛ رکورددار ترک تحصیل دانش آموزان در لرستان


رییس اداره آموزش و پرورش اشترینان گفت: متاسفانه اشترینان رتبه دار ترک تحصیل دانش آموزان در استان لرستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، امیر صارمی امشب در جلسه بررسی مشکلات واحدهای آموزشی این شهرستان اظهار کرد: نبود مدارس شبانه روزی موجب ترک تحصیل دانش آموزان به ویژه دانش آموزان دختر اشترینان در مقاطع متوسطه شده است.

وی عنوان کرد: متاسفانه اشترینان با وجود 339 کلاس درس و قریب به 6 هزار دانش آموز در جایگاه نخست ترک تحصیل دانش آموزان در استان لریتان ایستاده است.

 رییس اداره آموزش و پرورش اشترینان احداث مدارس شبانه روزی را گام مهمی در محروم نماندن دانش آموزان اشترینان از ادامه تحصیل دانست و خاطرنشان کرد: اشترینان همچنین فاقد استخر و سالن اجتماعات فرهنگیان است.

صارمی با تاکید بر نیاز دانش آموزان اشترینان به اردوگاه فرهنگی- تربیتی افزود: فضای لازم برای احداث اردوگاه موجود است و در صورت تصویب، امکان استفاده دانش آموزان از ظرفیت اردوگاه فراهم می شود.

وی از تجهیز 35 کلاس درس به سیستم گرمایشی در سال جاری خبر و ادامه داد: هیچ کلاس دارای بخاری نفتی در مدارس اشترینان وجود ندارد.

رییس اداره آموزش و پرورش اشترینان تصریح کرد: سه پروژه مدارس 6 و 3 کلاسه با پیشرفت فیزیکی بیش از 90 درصدی تا شهریور ماه امسال تکمیل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشترینان؛ رکورددار ترک تحصیل دانش آموزان در لرستان

اشترینان؛ رکورددار ترک تحصیل دانش آموزان در لرستان