مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 23:202020-08-06بين الملل

ترامپ: کانادا مثل همیشه از ما سوء استفاده می کند


رییس جمهور آمریکا با ادعای اینکه کانادا همواره از تجارت آلومینیوم با آمریکا سوء استفاده کرده است، از وضع مجدد تعرفه 10 درصدی بر واردات آلومینیوم از این همسایه شمالی خود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا روز پنج شنبه در جمع کارکنان کارخانه تولیدی شرکت ویرلپول در شهر کلاید ایالت اوهایو اظهار داشت: کانادا مثل همیشه از ما سوء استفاده کرده است.

تجارت آلومینیوم به دست کانادا در حال نابودی است که این امر برای مشاغل ما بسیار غیرمنصفانه است .

ظرف یکساعت پس از این اظهارات ترامپ، اعلامیه ای از سوی کاخ سفید منتشر شد که گزارشها مبنی بر وضع تعرفه 10 درصدی بر واردات آلومینیوم را تأیید کرد.

رییس جمهور آمریکا خطاب به شرکت کنندگان در این گردهمایی گفت که وی همواره کارگران آمریکا را در مرتبه اول [اهمیت] قرار می دهد .

در حالی که توافقنامه ایالات متحده- مکزیک- کانادا تنها برای مدت یک ماه مُجرا بوده است، ترامپ خاطرنشان کرد که وضع مجدد تعرفه ها اقدامی کاملاً ضروری است.

با آنکه ترامپ وضع مجدد این تعرفه ها را گامی لازم به سود کارگران آمریکا خواند، اتاق بازرگانی آمریکا به تفصیل شرح داد که این تعرفه ها در حقیقت تأثیر مالی منفی بر تولیدکنندگان آمریکایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: کانادا مثل همیشه از ما سوء استفاده می کند

ترامپ: کانادا مثل همیشه از ما سوء استفاده می کند