مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 22:202020-08-06سياسي

پیام تبریک ارشد نظامی آجا در هرمزگان به مناسبت «روز خبرنگار»


امیر دریادار دوم مجتبی محمدی ارشد نظامی آجا در استان هرمزگان با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن 17 مرداد مصادف با روز خبرنگار، این روز را به خبرنگاران و اهالی رسانه تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، امیر دریادار دوم مجتبی محمدی ارشد نظامی آجا در استان هرمزگان و فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن 17 مرداد مصادف با روز خبرنگار، این روز را به خبرنگاران و اهالی رسانه تبریک گفت.

  در متن این پیام آمده است: خبرنگاران تجسم امانت، مسؤولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند و وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند و همواره در عمق جامعه حضور دارند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای مرهون تلاش های شبانه روزی آنها است، هفدهم مردادماه روز خبرنگار، یادآور حماسه آفرینی های شهید محمود صارمی است که تا آخرین لحظه در سنگر دفاع از عزت و شرف خبرنگاری شجاعانه ایستادگی کرد و با نثار خون خود حق جویی و حق گویی را به تصویر کشید تا حقیقت در تاریخ زنده بماند.

اینجانب به نمایندگی از همرزمانم در ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان هرمزگان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه اطلاع رسانی و خبر، فرارسیدن روز خبرنگار را به عموم فعالان این عرصه صمیمانه تبریک عرض نموده و توفیق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک ارشد نظامی آجا در هرمزگان به مناسبت «روز خبرنگار»

پیام تبریک ارشد نظامی آجا در هرمزگان به مناسبت «روز خبرنگار»