مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 20:052020-08-06اقتصادي

«دنیای زعفران بیکران است».../ «ماه چین» آغازگر اولین آموزش آنلاین زعفران در کشور


هر کسب و کاری برای رسیدن به درآمد بالا نیاز به آموزش و مهارت دارد، کاری که شرکت «ماه چین» با شعار «دنیای زعفران بیکران است» وارد آن شده است، این شرکت برای اولین بار دوره آنلاین کاشت زعفران را برگزار کرده تا تجربیات ارزآوری خود را در اختیار قرار دهد.

- فارس: شرکت ماه چین دارای چه خدمات دیگری به غیر از آموزش کاشت زعفران است؟ محمد جواد قیطاسی: فروش پیاز زعفران اولین کار شرکت ماه چین است، بعد خرید تضمینی زعفران در صورت تمایل زعفران کار به قیمت روز، مشاوره در تمامی مدت کاشت تا برداشت زعفران که در همه مراحل همراه زعفران کار هستیم، تهیه کود مناسب و تضمینی برای زعفران کار که امتحان خود را پس داده است.

از دیگر خدماتی که شرکت ماه چین دارد در بخش صادرات زعفران به خارج از کشور است با برند ماه چین یا با برند خاصی که زعفران کار مد نظر دارد.

صادرات مقوله پیچیده ای است که باید چندین مجوز داشته باشی و گواهی هایی مختلف را دریافت کنی و شرکت ماه چین همه این مراحل را طی کرده و مجوزهای لازم را دارد و در این حوزه می تواند به زعفران کار کمک کند.

دنیای زعفران بیکران است اما اولین قدم آموزش است فارس: بیکاری جوانان و نداشتن مهارت یکی از بزرگ ترین مشکلات کنونی جامعه ما است آیا این دوره ها می تواند یک نقطه شروع کسب مهارت و ایجاد کار برای فرد جوانی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دنیای زعفران بیکران است».../ «ماه چین» آغازگر اولین آموزش آنلاین زعفران در کشور

«دنیای زعفران بیکران است».../ «ماه چین» آغازگر اولین آموزش آنلاین زعفران در کشور