مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 19:402020-08-06پزشكي

پزشک ایرانی مقیم ترکیه از روشهای موفق کنترل ویروس کرونا می گوید


ویروس جدید خانواده کرونا که سال گذشته از چین شروع و به سرعت به پاندمی جهانی تبدیل شد، بعد از گذشت چندین ماه هنوز هم کشورهای زیادی را درگیر کرده و مقابله با این ویروس در گوشه و کنار جهان ادامه دارد.

- ایسنا/اصفهان ویروس جدید خانواده کرونا که سال گذشته از چین شروع و به سرعت به پاندمی جهانی تبدیل شد، بعد از گذشت چندین ماه هنوز هم کشورهای زیادی را درگیر کرده و مقابله با این ویروس در گوشه و کنار جهان ادامه دارد.

واکنش کشورهای مختلف برای مقابله با این ویروس از ابتدا متفاوت بود، اما حالا بعد از گذشت 6 ماه بسیاری از کشورها به تجربیات مفیدی دست پیدا کرده اند که اشتراک این تجربیات می تواند به کاهش آمار ابتلا و فوت بر اثر بیماری کووید19 کمک کند.

دکتر مصطفی نوری زاده، عضو هیئت علمی دانشکده بیوتکنولوژی دارویی دانشگاه بولنت اجویت ترکیه، یکی از اساتید ایرانی است که از چندی پیش زمینه اشتراک تجربیات مقابله با این ویروس را با هموطنان خود در ایران از طریق برگزاری وبینارهای مختلف در فضای مجازی فراهم کرده است.

دکتر مصطفی نوری زاده در گفت و گو با ایسنا، از ویروس کرونا و آخرین یافته ها درباره آن تا تولید واکسن در جهان و علت امیدواری به اثربخشی واکسن می گوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشک ایرانی مقیم ترکیه از روشهای موفق کنترل ویروس کرونا می گوید

پزشک ایرانی مقیم ترکیه از روشهای موفق کنترل ویروس کرونا می گوید