مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 18:052020-08-06سياسي

خبرنگاران باید پژواک دقیقی از خواسته های به حق مردم باشند


سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان رضوی با تأکید بر این مطلب که آحاد مردم ابزار و زمان لازم برای تبیین مشکلاتشان را ندارند، گفت: بنابراین، - محمد کمال سرویها در گفت وگو با خبرنگار سیاسی فارس در مشهد، ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: امیدواریم با رشد و تعالی خبرنگاری و اطلاع رسانی هر چه بیشتر در حوزه های متعدد، جامعه بتواند به یک بلوغ و بالندگی برسد تا در یک فضای سالم رسانه ای مطالبات مردم به درستی پیگیری شود.

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان رضوی با تأکید بر این مطلب که آحاد مردم ابزار و زمان لازم برای تبیین مشکلاتشان را ندارند، گفت: بنابراین، تکلیف مهمی بر دوش خبرنگاران کشور در این عرصه است، چراکه باید پژواک دقیقی از خواسته های به حق مردم باشند.

وی تصریح کرد: خبرنگاران عزیز علاوه بر اینکه صدای مردم را به گوش مسؤولان می رسانند، باید از مدیران مربوطه مطالبه های منطقی انجام دهند.

سرویها معتقد است هر مدیری که در نظام جمهوری اسلامی ایران قبول مسؤولیت می کند باید خودش را در معرض پاسخگویی قرار دهد، زیرا اگر این فرهنگ در کشور نهادینه شود، مشکلات مردم یک به یک حل می شود.

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان رضوی افزود: یکی از رسالت های سنگین بر دوش خبرنگاران این است که حضور فعال و دغدغه مند در فضای مجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران باید پژواک دقیقی از خواسته های به حق مردم باشند

خبرنگاران باید پژواک دقیقی از خواسته های به حق مردم باشند