مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 17:552020-08-06سياسي

فعالیت 30 ظرفیت صنعتی گیلان/ مدیریت ناکارآمد عامل اصلی است


نماینده رشت در مجلس با اشاره به اینکه امروز تنها 30 درصد ظرفیت صنعتی گیلان فعال است، گفت: مدیریت ناکارآمد مهم ترین عامل عقب ماندگی صنعتی گیلان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی آقازاده امروز (پنجشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات بنیاد شهید با اشاره به وجود مشکلات در جامعه، اظهار کرد: اشتغال، معیشت، گرانی ها از مهم ترین دغدغه ها و نگرانی های امروز مردم است.

وی با بیان اینکه همه مسئولان تلاش می کنند تا دغدغه ها مردم را کم کنند، افزود: امروز پیگیری وضعیت اقتصادی از مهم ترین اولویت های مجلس یازدهم است.

نماینده رشت در مجلس با اشاره به اینکه مردم از عملکرد ضعیف برخی مسئولان و وجود فساد اداری گلایه دارند، ادامه داد: بروز چنین رفتارهای در جامعه اسلامی سبب دلسردی مردم و بدبینی به نظام می شود.

وی ناکارآمدی مسئولان را از مهم ترین عوامل بروز فساد عنوان و بیان کرد: عده ای در سال های اخیر به واسطه داشتن قدرت و ثروت به بیت المال دست درازی کرده و موجبات گلایه و نارضایتی مردم را فراهم کرده اند.

آقازاده در ادامه با اشاره به اقدامات خوب قوه قضاییه در مبارزه با فساد، افزود: یکی از مهم ترین مطالبات مردمی برخورد قاطع با مفسدان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 30 ظرفیت صنعتی گیلان/ مدیریت ناکارآمد عامل اصلی است

فعالیت 30 ظرفیت صنعتی گیلان/ مدیریت ناکارآمد عامل اصلی است