مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 17:502020-08-06سياسي

مسؤولان واحدهای حقوقی قدرت ریسک مدیران را افزایش دهند


مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان گفت: مسؤولان واحدهای حقوقی دستگاه های اجرایی باید به قدری توانمند باشند که قدرت ریسک مدیران را در مواجهه با امور افزایش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، قاسم شریفی عصر امروز در دیدار با رییس کل دادگستری استان سمنان اظهار کرد: استان سمنان، با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری از مردمی دین مدار، دانش پژوه، مسؤولیت پذیر، قانون مند و اخلاق مدار بهره مند است.

وی افزود: شورای واحدهای حقوقی دستگاه های اجرایی، متشکل از مسؤولان امور حقوقی با هدف توانمندسازی کارشناسان، ارتقای جایگاه واحدهای حقوقی و هم افزایی و همفکری بیشتر در راستای رفع مشکلات حقوقی فعال شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان گفت: یکی از مهم ترین وظایف این دفتر، رفع اختلاف دستگاه های اجرایی در راستای آیین نامه چگونگی رفع اختلاف و شیوه نامه مرتبط است که با نگاه سازشی تلاش شده موضوعات مبتلا به بین دستگاه های دولتی در دورن مجموعه قوه مجریه حل و فصل شود.

شریفی بیان کرد: مهم ترین انتظار ما از مجموعه دادگستری تعامل در راستای توانمندسازی مدیران کل دستگاه های اجرایی و مسؤولان واحدهای حقوقی آنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان واحدهای حقوقی قدرت ریسک مدیران را افزایش دهند

مسؤولان واحدهای حقوقی قدرت ریسک مدیران را افزایش دهند