مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 17:502020-08-06سياسي

عملکرد دولت به صورت شفاف برای مردم اطلاع رسانی شود


از مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان انتظار می رود با شفافیت عملکرد و خدمات انجام شده خود را به اطلاع شهروندان برسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد ابراهیم زارعی شامگاه پنج شنبه در جلسه ستاد برنامه ریزی آیین های بزرگداشت هفته دولت، اظهار کرد: در سده اخیر جهان با چنین رکود اقتصادی مواجه نبوده و کشور ما هم از این قاعده مستثنی نیست زیرا باید از انفعال بخاطر شرایط به وجود آمده توسط بیماری کرونا دوری کرده و از قطع پیشرفت و قطع خدمات به شهروندان جلوگیری کرد.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات عمرانی و خدماتی انجام گرفته در پروژه های شهری در سنندج توسط شهرداری و ادارات خدمات رسان، گفت: با حمایت کامل دولت و شخص استاندار کردستان پروژه ای مانند پیاده راه فردوسی، پارک سوار میدان آزادی، بلوار 36 متری و اقداماتی از این قبیل بعد از سال ها مسکوت بودن در شهر سنندج در حال اجرا و احداث است که در شرایط کنونی موجبات خرسندی شهروندان را در پی داشته است.

فرماندار شهرستان سنندج در پایان با تجلیل از تلاش های کادر بهداشت و درمان و ستاد مقابله با کرونا، از مدیران ادارات خواست در ایام افتتاح پروژه های هفته دولت پروتکل های بهداشتی را کاملاً رعایت کرده و با نفرات کمتری در محل حاضر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد دولت به صورت شفاف برای مردم اطلاع رسانی شود

عملکرد دولت به صورت شفاف برای مردم اطلاع رسانی شود