مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 17:502020-08-06سياسي

نقش بی بدیل روحانیان استان سمنان در مقابله با کرونا


استاندار سمنان با اشاره به نقش بی بدیل روحانیان در زمینه کرونا در سطح استان، گفت: روحانیان در آگاه سازی مردم و فعالیت در قرارگاه مقابله با کرونا نمره قبولی دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رضا آشناگر شامگاه پنج شنبه در دیدار با تعدادی از روحانیان استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه در بحث مقابله با کرونا ویروس، روحانیان استان سمنان به معنای واقعی خوش درخشیدند، تاکید کرد: این قشر با پیروی از دستورهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و ستاد ملی مقابله با کرونا، اجرای دستورالعمل های بهداشتی را برای حفظ سلامت اقشار جامعه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ائمه جمعه و جماعات به معنی واقعی در کنار مسئولان ارشد استان در بحث مقابله با کرونا ویروس هستند از سوی دیگر باید گفت مردم استان سمنان، مردمانی مذهبی و اخلاق مداری هستند که در انجام رویدادهای مختلف مذهبی، ملی و انقلابی به سخن مسئولان و روحانیان توجه دارند که این همراهی مردم در ماه های گذشته در انجام دستورالعمل بهداشتی برای مقابله با کرونا ویروس تأثیر زیادی داشته است.

استاندار سمنان گفت: وجود دو هزار نفر از طلبه های معزز استان در قم نشان دهنده ظرفیت دینی سمنان است که باید از این شخصیت های فرهیخته برای گره گشایی از مشکلات فرهنگی و اجتماعی جامعه بهره برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش بی بدیل روحانیان استان سمنان در مقابله با کرونا

نقش بی بدیل روحانیان استان سمنان در مقابله با کرونا