مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 17:452020-08-06اقتصادي

هزینه سرمایه گذاری در خراسان شمالی باید کاسته شود


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری جذب سرمایه گذار در استان را با کاهش هزینه ها ممکن دانست و گفت: باید مزیت نسبی در خراسان شمالی برای جذب سرمایه گذار ایجاد شود.

- حبیب یزدان پناه در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد طی بازدید از دفتر خبرگزاری فارس خراسان شمالی با اشاره به وضعیت سرمایه گذاری در استان اظهار کرد: استانی مانند خراسان شمالی به صورت معمول نسبت به سایر استان های کشور مزیتی برای جذب سرمایه گذار ندارد، پس باید مزیت ایجاد شود.

وی ایجاد مزیت نسبی در خراسان شمالی برای جذب سرمایه گذار را تشریح کرد و گفت: فرش قرمز باید برای سرمایه گذار به صورت واقعی پهن شود و دلسوزانه برای جذب سرمایه اقدام شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی ادامه داد: کاهش هزینه های سرمایه گذاری و همچنین آسان سازی روال اداری برای انجام هرگونه سرمایه گذاری در استان ازجمله عوامل جذب سرمایه و سرمایه گذار در خراسان شمالی است.

وی سخت گیری ها بیش ازحد و حتی اقداماتی بالاتر از قانون را ازجمله مشکلات فعلی بروکراسی ادارات در خراسان شمالی برشمرد و گفت: مطرح کردن موضوعاتی همچون سرمایه گذار بومی و غیربومی موضوعی کلیشه ای است که درنهایت فرد علاقه مند به سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال را از منطقه فراری می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه سرمایه گذاری در خراسان شمالی باید کاسته شود

هزینه سرمایه گذاری در خراسان شمالی باید کاسته شود