مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 17:352020-08-06سياسي

شریعتمداری: رسانه ها در هدایت، اصلاح و تغییر افکار جامعه نقشی بی بدیل دارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل ازمرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی متن پیام محمد شریعتمداری وزیر تعاون، - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: رسانه ها، بعنوان یکی از ارکان اساسی جامعه علاوه بر اطلاع رسانی رویداد ها در هدایت، اصلاح و تغییر افکار جامعه نقشی بی بدیل دارند و گزاف نیست اگر بگوییم دنیای بی رسانه، دنیای مرده، منجمد و بی روحی است که تا کرانه های پیشرفت و توسعه فرسنگ ها فاصله دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل ازمرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی متن پیام محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بدین شرح است.

هفدهم مرداد سالگرد شهادت محمود صارمی، آزاد مردی که جانش را حین عمل به وظیفه اش فدا کرد، بزرگداشت تلاش های طلایه داران و قلم به دستانی است که با روشنگری و آگاهی بخشی، نقشی غیر قابل انکار را در هدایت و تنویر افکار عمومی جامعه برعهده دارند.

بی گمان عصاره خبرنگاری، عشق است و ایمان که اگر نبود قدرت این عشق و باور درونی، تحمل سختی ها و رنج هایی که این عزیزان در راه ایفای رسالت خطیر روشنگری به جان می خریدند ناممکن بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتمداری: رسانه ها در هدایت، اصلاح و تغییر افکار جامعه نقشی بی بدیل دارند

شریعتمداری: رسانه ها در هدایت، اصلاح و تغییر افکار جامعه نقشی بی بدیل دارند