مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 17:302020-08-06سياسي

کارآمدی و به روز بودن از ویژگی های جهاد دانشگاهی است


نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه از مجموع اقدامات و فعالیت های جهاد دانشگاهی در سال های طولانی و پربار گذشته و حال نمایان است کارآمدی و به روز بودن می باشد و توانسته است به خوبی نیازهای کشور را شناسایی و برای رفع آن ها طرح و ایده های استراتژیک .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه از مجموع اقدامات و فعالیت های جهاد دانشگاهی در سال های طولانی و پربار گذشته و حال نمایان است کارآمدی و به روز بودن می باشد و توانسته است به خوبی نیازهای کشور را شناسایی و برای رفع آن ها طرح و ایده های استراتژیک و مهمی ارائه نماید.

محمدسرگزی در گفت وگو با ایسنا افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند مسوولیت جهاد دانشگاهی، بالاتر از آن چیزی است که حتی به عنوان وظیفه جهاد دانشگاهی، یعنی تحقیقات و کار فرهنگی، معین شده است.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جهاددانشگاهی می تواند آن دستگاهی باشد که دانشجویان را در داخل دانشگاه ها هدایت و آنان را به پختگی و کمال لازم برساند و ما هم باید تلاش کنیم جهاددانشگاهی را تقویت کنیم.

وی اضافه کرد: یکی از ماموریت های مهمی که می توان برای جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد رابط بین دانشگاه و جامعه متصور بود تربیت نیروی انسانی کارآمد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآمدی و به روز بودن از ویژگی های جهاد دانشگاهی است

کارآمدی و به روز بودن از ویژگی های جهاد دانشگاهی است