مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 14:252020-08-06پزشكي

رییس مجمع خیران سلامت: 40 تا 50 درصد جمعیت کشور توان خرید ماسک را ندارند


رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه تنها راه مقابله با ویروس کرونا استفاده از ماسک است اما متاسفانه 40 تا 50 درصد جمعیت کشور توان خرید ماسک را ندارند و باید به طور رایگان در اختیار آنان قرار داده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ دکتر حسینعلی شهریاری روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهارداشت: هم‌اینک فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک بهترین راه مقابله با کروناست که متاسفانه بسیاری از افراد این امر را جدی نمی‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه خیران در این مدت برای تهیه ماسک و مواد ضدعفونی کمک‌های بسیاری کردند، گفت: با خیران در نقاط مختلف کشور نیز در ارتباط هستیم تا بتوانیم اقلام بهداشتی برای نیازمندان سیستان و بلوچستان تهیه و در اختیار آنان قرار دهیم.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی افزود: در صورت همکاری مردم و مسوولان این توان در کشور وجود دارد که بتوانیم به خوبی از این مرحله سخت عبور کنیم.

رییس مجمع خیران سلامت کشور بیان کرد: ویروس کرونا مشکلاتی را به وجود آورده اما در تلاشیم از کانال وزارتخانه و خیران سلامت بسیاری از مسائل را برطرف کنیم تا کمتر دچار مشکل شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجمع خیران سلامت: 40 تا 50 درصد جمعیت کشور توان خرید ماسک را ندارند

رییس مجمع خیران سلامت: 40 تا 50 درصد جمعیت کشور توان خرید ماسک را ندارند