مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 14:202020-08-06پزشكي

افزایش 5 درصدی ابتلا به کرونا در اردبیل/نماز جمعه در 4 شهر اردبیل برگزار می شود


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از افزایش 5 درصدی تعداد مبتلایان به کرونا در 24 ساعت گذشته در استان اردبیل خبر داد.

- ایسنا/اردبیل سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از افزایش 5 درصدی تعداد مبتلایان به کرونا در 24 ساعت گذشته در استان اردبیل خبر داد.

شهرام حبیب زاده 16 مرداد در جلسه ستاد کرونای شهرستان اردبیل اظهار کرد: محدودیت های کرونا همچنان در هفته آینده نیز در شهرهای مختلف استان اردبیل برقرار خواهد بود و تلاش بر این است تا با مراقبت ها و در نظر گرفتن این محدودیت ها تعداد مبتلایان در دو هفته آینده کاهش یابد.

وی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته 79 بیمار کرونایی جدید شناسایی و به تعداد بستری ها افزوده شده است، خاطرنشان کرد: در این مدت 9 نفر از همشهریان براثر ابتلا به کرونا جان باختند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تعداد بستری ها را 398 نفر اعلام کرد و گفت: 67 بیمار با وضع وخیم در بخش آی سی یو و مراقبت های ویژه نگهداری می شوند.

حبیب زاده به ترخیصی های بخش کرونا نیز اشاره کرد و افزود: در 24 ساعت گذشته از بیمارستان های استان و بخش کرونا بیش از 58 نفر با وضع مساعد ترخیص شدند.

وی ادامه داد: با توجه به روند افزایشی تعداد مراجعین و بستری ها همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی و مراقبت های اولیه توصیه می شود تا همه همشهریان با زدن ماسک و دور شدن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 5 درصدی ابتلا به کرونا در اردبیل/نماز جمعه در 4 شهر اردبیل برگزار می شود

افزایش 5 درصدی ابتلا به کرونا در اردبیل/نماز جمعه در 4 شهر اردبیل برگزار می شود