مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 11:002020-08-06سياسي

ضرورت افزایش اختیارات مسؤولان روستاها برای جلوگیری از ورود مسافران


نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس با تاکید بر افزایش اختیارات مسؤولان روستاها و شهرها گفت: باید دهیار، شورا، امام جماعت و بسیج اختیارات داشته باشند که در صورت ورود مسافران به روستا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، بعد از ظهر امروز نشستی با حضور دکتر ناصحی نماینده وزیر بهداشت در مازندران، دکتر گویا مدیرکل بیماری های  واگیردار، دکتر موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، دکتر باقرزاده نائب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، حسن زاده فرماندار بابلسر و دیگر مسؤولان بابلسر جهت بررسی وضعیت درمانی بابلسر برگزار شد.

علی اصغر باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار و نائب رییس کمیسیون بهداشت و درمان در مجلس در این نشست اظهار کرد: با توجه به اوج گیری مجدد کرونا را برطرف کنیم.

نائب رییس کمیسیون بهداشت و درمان در مجلس اضافه کرد: در دراز مدت هم پیگیر مسائل کلان بهداشت و درمان شهرستان های بابلسر و فریدونکنار هستیم که بتوانیم خبرهای خوشی برای مردم داشته باشیم.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس با تاکید بر افزایش اختیارات مسؤولان روستاها و شهرها، تصریح کرد: باید دهیار ، شورا ، امام جماعت و بسیج  اختیارات داشته باشند که در صورت ورود مسافران به روستا ، راه ورودی را مسدود کنند اگر این امر صورت نگیرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت افزایش اختیارات مسؤولان روستاها برای جلوگیری از ورود مسافران

ضرورت افزایش اختیارات مسؤولان روستاها برای جلوگیری از ورود مسافران