مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 10:052020-08-06اجتماعي

روش های تامین نیروی انسانی آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید


معاون وزیر آموزش و پرورش، به تشریح برنامه های این وزارتخانه برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز در سال تحصیلی جدید پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی الهیار ترکمن، در گردهمایی مشترک مدیران کل آموزش و پرورش و معاونان پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع کشور که با حضور وزیر آموزش و پرورش و به صورت ویدئو کنفرانس در ساختمان شهید رجایی برگزار شد، اظهار کرد: همواره مدیریت منابع انسانی یکی از مهم ترین برنامه های وزارت آموزش و پرورش بوده و هست که در سال های اخیر به دلیل افزایش جمعیت دانش آموزی و حجم بالای بازنشستگی نیروی انسانی به یک چالش یا مسئله بزرگ و حائز اهمیت تبدیل شده است که امیدواریم با هدایت مدبرانه وزیر آموزش و پرورش و حمایت های بی دریغ دولت به بهترین وجه مدیریت شود.

وی افزود: سعی ما بر این است که با استفاده از یک الگوی مشخص مبتنی بر تفویض اختیار برای مدیریت و سازماندهی منابع انسانی در هر استان، بتوانیم ضمن نیازسنجی مناسب توسط ادارات کل استانی هوشمندانه در ذیل اهداف و سیاست های سند تحول بنیادین حرکت کرده و با رعایت اصل عدالت آموزشی کمترین خطا را در این عملیات بزرگ داشته باشیم.

الهیار ترکمن ضمن تشریح فرآیند تأمین منابع انسانی برای سال تحصیلی 1400 -1399 تصریح کرد: مدیریت و سازماندهی منابع انسانی آموزش و پرورش تحت هدایت و کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش های تامین نیروی انسانی آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید

روش های تامین نیروی انسانی آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید