مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 09:502020-08-06اجتماعي

15 نیروی آموزش و پرورش سبزوار به کرونا مبتلا شدند


از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 15 نفر از نیروهای این نهاد شامل کارمندان، مدیران، معلمان و مستخدمان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

اسماعیل نصرآبادی روز پنجشنبه در نشستی خبری افزود: برای جلوگیری از افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا ضرورت دارد مدیران به طور جدی بر رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در حوزه کاری خود نظارت کنند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت دو پایگاه سنجش سلامت برای نوآموزان در سبزوار ادامه داد: این پایگاه‌های سنجش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دو مدرسه شهر سبزوار دایر شده است.

مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: در این پایگاه‌ها نوآموزان در دو مرحله اولیه و تخصصی و در بخش‌های ارزیابی سلامت و غربالگری جسمی، حسی و آمادگی تحصیلی و بینایی سنجی، شنوایی سنجی، بررسی قد و وزن مورد معاینه قرار می‌گیرند.

نصرآبادی افزود: در مجموع پنج هزار و 700 نوآموز در آنها معاینه و مورد سنجش سلامت قرار می‌گیرند که از این تعداد دو هزار و 500 نوآموز طی یک سال گذشته تاکنون سنجش شده‌اند.

وی اضافه کرد: نام‌نویسی از کلاس اولی‌ها منوط به دریافت تاییدیه سلامت از مراکز سنجش است و چنانچه نوآموزانی در مرحله سنجش سلامت مشکلی داشته باشند برای ارزیابی دوباره به بخش تخصصی ارجاع داده می‌شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 نیروی آموزش و پرورش سبزوار به کرونا مبتلا شدند

15 نیروی آموزش و پرورش سبزوار به کرونا مبتلا شدند