مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 09:452020-08-06سياسي

آمادگی دستگاه قضا برای برخورد قانونی با متخلفان درحوزه پسماند


معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه 7 عمومی و انقلاب مشهد با اشاره به اقدامات قابل توجه سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد گفت: دستگاه قضا آماده همکاری برای برخورد قانونی با متخلفان درحوزه پسماند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، غلامرضا قنبری روز گذشته در بازدید از سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد با اشاره به تخلفات صورت گرفته از سوی برخی شهروندان در این حوزه افزود: در گام اول برای کاهش تخلفات باید علت یابی کرد و از برخورد عجولانه با معلول اجتناب ورزید که این اصل در برخورد با تمامی تخلفات مورد توجه قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: با توجه به این موضوع، مشکلات و معضلاتی که در زمینه مدیریت پسماند وجود دارد، دستگاه قضا آماده است در چارچوب قانون، همکاری های لازم را در برخورد با متخلفان این حوزه با سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد داشته باشد.

معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه 7 عمومی و انقلاب مشهد با تقدیر از اقدامات سازمان مپ در حوزه مدیریت پسماند اظهار کرد : این سازمان در حوزه مدیریت پسماند در مقایسه با دیگر شهرها بسیار موفق عمل کرده است و می تواند الگوی مناسبی برای سازمان های پسماند شهرداری ها در کل کشور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی دستگاه قضا برای برخورد قانونی با متخلفان درحوزه پسماند

آمادگی دستگاه قضا برای برخورد قانونی با متخلفان درحوزه پسماند