مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 09:452020-08-06سياسي

برگزاری جشنواره مجازی برای دانش آموزان خوزستانی


مسوول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان خوزستان گفت: جشنواره مجازی ستارگان ویژه دانش آموزان استان با توجه به شرایط کرونایی در حال برگزاری است که پیش بینی می‌شود چهار هزار دانش آموز در این جشنواره شرکت کنند.

حجت الاسلام محمد عرب پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این جشنواره برای اوقات فراغت دانش آموزان با توجه به بیماری کرونا به صورت مجازی طراحی شده است بیان کرد: بازه زمانی این جشنواره هفتم تا 15 شهریور ماه است و امید است که دراین شرایط کرونای که دانش آموزان امکان استفاده از کلاس های آموزشی را ندارند در این جشنواره نکات ارزشمندی را فرا گیرند.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره برای مقاطع هشتم و نهم متوسطه اول طراحی شده افزود: 10 هزار دانش آموزدر استان در مقطع هشتم و نهم متوسطه اول مشغول به تحصیل هستند.

محمد عرب اظهار داشت: در این جشنواره که بصورت آنلاین و درقالب برنامه آی‌گپ طراحی شده محتوای ناب در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.

مسوول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان خوزستان با اشاره به مجازی بودن این دوره بیان کرد: علاقه‌مندان به ثبت‌نام در این دوره می‌توانند با نصب برنامه آی‌گپ، از قسمت آی‌لند، آیکون جشنواره ستارگان را انتخاب نموده و مراحل ثبت‌نام را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره مجازی برای دانش آموزان خوزستانی

برگزاری جشنواره مجازی برای دانش آموزان خوزستانی