مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 09:402020-08-06سياسي

خبرگزاری مهر رسانه ای مقبول و مورد اعتماد در استان قزوین است


رییس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: خبرگزاری مهر به عنوان رسانه ای مقبول، منصف و مورد اعتماد در استان در بیان مطالبات مردمی هم موفق عمل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر استان قزوین از تلاش حرفه ای خبرنگاران در این عرصه تشکر و قدردانی کرد.

لطف الله سیاهکلی در این دیدار اظهار داشت: روز خبرنگار فرصتی برای قدردانی از کسانی است که بدون ادعا و با تلاش شبانه روزی در راستای رسالت حساس و مهم خود در خدمت جامعه هستند و نقش بی بدیلی در روشنگری و اطلاع رسانی و انعکاس مطالبه گری ایفا می کنند.

وی با اشاره به ویژگی های یک رسانه موفق تصریح کرد: اگر به رسالت حرفه ای عمل شود هم مردم و هم مسئولان می توانند از این ابزار استفاده کنند و برنامه های خود را پیش ببرند.

رییس مجمع نمایندگان استان قزوین بیان کرد: خبرگزاری مهر در میان عام و خاص و مسئولان و مردم قابل توجه بوده و از جایگاه مطلوبی برخوردار است به دلیل نگاه همه جانبه و فراگیر، غیر سلیقه ای و غیرسیاسی در این رسانه است.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: به دلیل مقبولیت و جامعیت و نیز مخاطبان خوبی که خبرگزاری مهر دارد از شما انتظار می رود در حوزه اجتماعی و آسیب های آن بیشتر مطلب بنویسید و گزارش های بیشتری در این بخش داشته باشید تا شاهد توجه بیشتر مسئولان به آسیب ها و کاهش پیامدهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرگزاری مهر رسانه ای مقبول و مورد اعتماد در استان قزوین است

خبرگزاری مهر رسانه ای مقبول و مورد اعتماد در استان قزوین است