مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 09:402020-08-06فرهنگي

تغییرات در جشنواره فیلم توکیو تحت تاثیر کرونا


امسال سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم توکیو به صورت فیزیکی و با تغییراتی ساختاری به دلیل شیوع کرونا برگزار می شود.

- در این بیانیه آمده است: با برگزاری فیزیکی، جشنواره فیلم توکیو این امکان را برای سینمادوستان فراهم میکند تا لذت تماشای فیلم بر روی پرده سینما را بار دیگر تجربه کنند که بارقه امیدی برای آینده فیلم و سینماست.

ما همچنین معتقدیم این جشنواره موجب افزایش همبستگی در جامعه بین المللی سینما میشود و درک جدیدی از فرهنگ تصویری پس از ویروس کرونا ایجاد می کند .

با توجه به چالش های ایجاد شده در پروازهای بین المللی همزمان با بحران جهانی کرونا، جشنواره فیلم توکیو امسال تمامی بخش های رقابتی خود را حذف کرده و بخش جدیدی به نام Tokyo Premiere 2020 ایجاد کرده که ترکیبی از بخش های رقابتی بین المللی، آینده آسیا و سینمای ژاپن خواهد بود و شامل نمایش 30 فیلم بین المللی از کارگردان کهنه کار و نوظهور سینمای جهان خواهد بود.

همچنین به جای هیات داوران، جشنواره فیلم توکیو امسال یک جایزه به انتخاب مخاطبان به فیلم های حاضر در جشنواره اختصاص خواهد داد.

جشنواره فیلم توکیو 2020 از همکاری با جشنواره فیلم مستقل توکیو فیلمکس (Tokyo Filmex) نیز خبر داده، جشنواره ای که معمولا ماه نوامبر برگزار میشد اما امسال این رویداد سینمایی به صورت مستقل اما در غالب جشنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات در جشنواره فیلم توکیو تحت تاثیر کرونا

تغییرات در جشنواره فیلم توکیو تحت تاثیر کرونا