مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 09:352020-08-06اقتصادي

سهام عدالت سرمایه ای ارزشمند برای آینده


آزاد سازی مرحله دوم سهام عدالت طی روزهای آتی تحولات جدیدی را در بازار سرمایه رقم می زند و به رونق بیش از پیش این بازار کمک خواهد کرد.

- آزاد سازی مرحله دوم سهام عدالت طی روزهای آتی تحولات جدیدی را در بازار سرمایه رقم می زند و به رونق بیش از پیش این بازار کمک خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام بانک تجارت، به اعتقاد محمود صفر زاده کارشناس بانکی و مدیر امور مالی بانک تجارت، روند مثبت و رو به رشد بازار بورس طی ماه های اخیر بسیاری از هموطنان را به سرمایه گذاری در این بازار ترغیب کرده است.

در این بین آزاد سازی مرحله دوم سهام عدالت که طی روزهای آتی انجام خواهد شد مطمئنا شرایط و رونق جدیدی را به این بازار تزریق می کند.

این کارشناس بانکی با توصیه به سهامداران سهام عدالت مبنی بر خودداری از فروش این سبد سهام ارزشمند می گوید: با نگاهی به ترکیب سهام های سبد سهام عدالت که بانک تجارت نیز یکی از سهام های این سبد را تشکیل می دهد ملاحظه می کنیم که هر یک از این سهم ها در آینده از قابلیت رشد بیشتری برخوردار بوده و ارزش افزوده مناسبی را برای دارنده سهم فراهم خواهد کرد.

بدیهی است که در این شرایط سهامداران باید بدون توجه به نوسانات بازار سرمایه از هرگونه رفتار هیجانی برای فروش سهام عدالت پرهیز کرده، به سهامداری خود ادامه دهند و اطمینان داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهام عدالت سرمایه ای ارزشمند برای آینده

سهام عدالت سرمایه ای ارزشمند برای آینده