مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 09:352020-08-06اجتماعي

اجرای پروژه زیباسازی میدان بسیج شاهرود/ پاکبانان در خط مقدم مبارزه با کرونا


شهردار شاهرود با بیان اینکه اجرای پروژه زیربنایی زیباسازی و بازپیرایی میدان بسیج این شهر در دستور کار است، گفت: پاکبانان در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند.

- علیرضا حاجی محمدعلی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود از بازپیرایی و زیباسازی میدان بسیج این شهر خبر داد و اظهار کرد: مدیریت شهری با توجه به رسالت خود نسبت به زیباسازی و بازپیرایی میادین شهر این پروژه را در دستور کار خود قرار داد.

وی با بیان اینکه این المان با الهام از مفهوم بسیج در ارتفاع 20 متر ساخته و برداشتی از مفهوم سرو که نماد ایستادگی و مقاومت است، ساخته می شود، افزود: در این المان از ویژگی های بصری ساده با حداکثر تأثیرگذاری بر مخاطب استفاده شده تا درک مخاطب از این اثر را، راحت تر اما تأثیرگذارتر نماید.

شهردار شاهرود با بیان اینکه شاهرود شهری زیبا و مستعد پیشرفت است، ادامه داد: اقدامات ارزشمند و خوبی در راستای پروژه های زیربنایی و زیباسازی در این شهر انجام شده که تلاش می کنیم با برنامه ریزی مدون و دقیق به روند اجرایی پروژه ها شتاب بیشتری دهیم.

حاجی محمدعلی گفت: المان میدان بسیج (سرو) با آب نماهای بسیار زیبا در اطراف طرح و محوطه زیبای فضای سبز و گل کاری، مفهوم ایثار و شجاعت را در معرض دید همگان قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه زیباسازی میدان بسیج شاهرود/ پاکبانان در خط مقدم مبارزه با کرونا

اجرای پروژه زیباسازی میدان بسیج شاهرود/ پاکبانان در خط مقدم مبارزه با کرونا