مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 09:352020-08-06ورزشي

جدال سخت پسا کرونایی دختران حفاری برای رسیدن به فینال


دومین دیدار از مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، 17 مردادماه بین دو تیم ملی حفاری و سایپا برگزار می شود.

- ایسنا/خوزستان دومین دیدار از مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، 17 مردادماه بین دو تیم ملی حفاری و سایپا برگزار می شود.

شاگردان مینا بارانی که در مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور عملکرد بسیار خوبی داشتند و با کسب عنوان اولی، راهی پلی آف شدند، در بازی رفت این مرحله نیز سایپا را در خانه اش شکست دادند تا به صعود به فینال امیدوارتر شوند.

البته در حالی که چهار تیم مرحله پلی آف خود را برای انجام دومین بازی سرنوشت ساز در اسفندماه سال گذشته آماده می کردند، کرونا باعث لغو تمام مسابقات ورزشی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کم کم با بهبود شرایط در برخی استان ها نیز مجوز برگزاری مسابقات و تمرینات ورزشی داده شد ولی از چهار تیم حاضر در پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان، تیم های مس رفسنجان و خراسان زودتر از حفاری و سایپا تمرینات خود را آغاز کردند زیرا در آن مقطع زمانی، خوزستان و تهران در وضعیت قرمز بودند، ضمن این که امور ورزش شرکت ملی نفت ایران هم اجازه فعالیت به تیم فوتسال بانوان ملی حفاری را نداده بود.

بالاخره پس از شش ماه این مجوز صادر شد و دختران حفاری چند روزی است که خود را برای جدال سخت و سرنوشت ساز با سایپا آماده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال سخت پسا کرونایی دختران حفاری برای رسیدن به فینال

جدال سخت پسا کرونایی دختران حفاری برای رسیدن به فینال