مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 09:252020-08-06سياسي

روحانی: مردم با رعایت مقررات بهداشتی مانع بروز موج جدید کرونا شوند


ضروری است همه مردم با رعایت کامل و دقیق همه دستورالعمل های بهداشتی، علاوه بر تسریع در عبور از خیز بیماری، مانع از بروز موج جدید شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام صحت رعایت آنها را از خود اصناف مطالبه می کند.

‎رییس جمهور بخش سوم را حوزه عمومی و مردمی عنوان کرد و گفت: در این حوزه نیز پروتکل های بهداشتی به شکل کاملا گسترده، فراگیر و اقناعی از طریق رسانه ها و فضای مجازی و به ویژه رسانه ملی اطلاع رسانی شد و فرهنگ سازی و آگاهی بخشی برای مردم به شکل مستمر ادامه دارد.

روحانی تاکید کرد: اجرا و رعایت پروتکل های بهداشتی در این بخش باید با نگاهی واقع بینانه تضمین شوند به شکلی که برای تخطی از دستورالعمل های بهداشتی در حوزه عمومی و مردمی جرایمی تعیین شود که در عمل قابل اجرا و منجر به رعایت این مقررات شود.

‎رییس جمهور با اشاره به اینکه عدم ارائه خدمات به متخلفین می تواند جزو جرایم اولیه در نظر گرفته شود، افزود: البته بالاترین ضامن و ناظر بر اجرای پروتکل های بهداشتی خود مردم هستند که باید نسبت به سلامت یکدیگر حساسیت و مراقبت لازم را به عمل بیاورند و همدیگر را به رعایت این دستورالعمل ها ترغیب کنند.

روحانی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم، درباره آیین های سوگواری در این ایام اظهار داشت: با عنایت به اقتضائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: مردم با رعایت مقررات بهداشتی مانع بروز موج جدید کرونا شوند

روحانی: مردم با رعایت مقررات بهداشتی مانع بروز موج جدید کرونا شوند