مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 09:252020-08-06سياسي

خبرنگاران همواره با ناملایمات پیدا و پنهان مواجه اند


رییس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، گفت: دشواری حرفه خبرنگاری، به لحاظ مواجهه با ناملایمات، بی مهری ها و معضلات پیدا و ناپیدای جامعه، ارزش این حرفه و جایگاه آن را دو چندان کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیرمسعود عرب، در آستانه فرا رسیدن روز خبرنگار (17 مرداد)، با انتشار پیامی این مناسبت و تلاش صاحبان قلم در عرصه اطلاع رسانی و روشنگری را گرامی داشت.

در این پیام آمده است: ارج نهادن به خدمت در هر عرصه و هر زمان، وظیفه ای انسانی، اخلاقی و اجتماعی محسوب می شود، اما خدمتی که از سر شوق، شعور و روشنگری است، ارزش گذاری فراتر از وظیفه نیاز دارد تا تمامی همنوعان و همه بشریت از آن بهره ببرند.

تلاش صاحبان قلم در ضبط و ثبت وقایع، ایجاد پل ارتباطی برای رساندن صدای مظلوم یا دردمند به صاحبان قدرت، اطلاع رسانی با هدف ارتقای دانش بشری و یا اعتلای جامعه که با رشد فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و…، همراه است، از دیر باز مورد احترام و در مقاطعی نیز مورد حمله و قضاوت بوده است.

دشواری اشتغال به حرفه ارزشمند خبرنگاری ، به لحاظ مواجهه خبرنگاران با ناملایمات، بی مهری ها و معضلات پیدا و ناپیدای جامعه و حضور همه جانبه برای حفظ و حراست از امانتی که در دست دارند، ارزش این حرفه و جایگاه آن را دو چندان کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران همواره با ناملایمات پیدا و پنهان مواجه اند

خبرنگاران همواره با ناملایمات پیدا و پنهان مواجه اند