مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 09:252020-08-06اقتصادي

هیچ ماده اولیه و ماشین آلاتی نباید در گمرک معطل بماند


سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: هیچ مواد اولیه و ماشین آلاتی نباید در گمرکات ما بماند و واحدهای تولیدی به دلیل نداشتن مواد اولیه و ماشین آلات کند یا متوقف شوند.

- ایسنا/خراسان رضوی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: هیچ مواد اولیه و ماشین آلاتی نباید در گمرکات ما بماند و واحدهای تولیدی به دلیل نداشتن مواد اولیه و ماشین آلات کند یا متوقف شوند.

حسین مدرس خیابانی امروز، 16 مردادماه، در حاشیه سفر به خراسان رضوی در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه امروز چند واحد صنعتی شامل طرح های توسعه و ایجادی به بهره برداری رسید، اظهار کرد: طرح تولید انواع سیم و کابل مسی و آلومینیومی به بهره برداری رسید.

این واحد صنعتی که در حال کامل کردن زنجیره تولید خود بوده، در نظر دارد گرانول و مفتول و کاتد مس را تولید کرده و با سرمایه گذاری بسیار خوبی که داشته، بیش از 250 نفر مشغول به کار شدند.

وی افزود: در سال جهش تولید واحدهای تولیدی، هم افزایش ارقام تولید را دارند، هم در کنار افزایش تولید خود در حال ایجاد طرح های توسعه هستند چنان که طرح های جدید در شهرک های صنعتی و خارج از آن، در کشور در حال کلید خوردن است و فرصت تحریم به نحو احسن در واحدهای تولیدی استفاده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ ماده اولیه و ماشین آلاتی نباید در گمرک معطل بماند

هیچ ماده اولیه و ماشین آلاتی نباید در گمرک معطل بماند