مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 09:152020-08-06سياسي

روحانی: یقیناً ملت لبنان از این حادثه سخت با سربلندی عبور خواهد کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رییس جمهور حسن روحانی روز پنجشنبه در گفت وگوی تلفنی با میشل عون رییس جمهور لبنان، ضمن ابراز همدردی از سوی دولت و ملت ایران با دولت و ملت لبنان، - رییس جمهور گفت: یقین دارم ملت بزرگ و مقاوم لبنان، با صبر و همبستگی همچون همیشه از حادثه سخت انفجار در بندر بیروت نیز با عزت و سربلندی عبور خواهند کرد.

رییس جمهور گفت: یقین دارم ملت بزرگ و مقاوم لبنان، با صبر و همبستگی همچون همیشه از حادثه سخت انفجار در بندر بیروت نیز با عزت و سربلندی عبور خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، رییس جمهور حسن روحانی روز پنجشنبه در گفت وگوی تلفنی با میشل عون رییس جمهور لبنان، ضمن ابراز همدردی از سوی دولت و ملت ایران با دولت و ملت لبنان، گفت: حادثه انفجار بندر بیروت برای ایرانیان نیز بسیار غم انگیز و اندوهبار بود و مردم ایران شریک درد ملت لبنان هستند.

روحانی اظهار داشت: وزرای امور خارجه و بهداشت و درمان ایران و همچنین رییس سازمان هلال احمر موظف شده اند تا با همتایان خود، به شکل مستمر در تماس باشند تا بتوانیم هر گونه نیازمندی و کمک به مردم و کشور دوست و برادرمان لبنان را به سرعت پاسخ دهیم.

در این گفت و گو رییس جمهور برای جانباختگان حادثه انفجار در بندر بیروت رحمت و غفران الهی و برای آسیب دیدگان صبر و شف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: یقیناً ملت لبنان از این حادثه سخت با سربلندی عبور خواهد کرد

روحانی: یقیناً ملت لبنان از این حادثه سخت با سربلندی عبور خواهد کرد